Schoonmaak van showrooms is specialistenwerk, zeker bij een bedrijf als Willems Veranda’s. Met de oplevering van 1.300 veranda’s per jaar en een klantenbestand van meer dan 30.000 tevreden klanten in België is Willems Veranda’s de onbetwiste marktleider in de verandabouw. En wat is de bijdrage van Cleaning Masters daaraan? Wel, wij nemen de schoonmaak van de showrooms en de kantoren voor onze rekening en dit tot ieders tevredenheid.
Veranda’s gaan gepaard met heel wat glaspartijen, dat hoeven we u niet te vertellen. En een tweede kans op een eerste indruk krijg je niet bij een bezoek aan een showroom. Des te belangrijker dus om ervoor te zorgen dat alles kraaknet is en de schoonmaak van de showrooms in orde is. Ian Michiels, verantwoordelijke voor de infrastructuur bij Willems Veranda’s, legt uit hoe Cleaning Masters de betrouwbare partner werd die hij zocht.
“Cleaning Masters is een geoliede machine.”
Opvolging van de schoonmaak van de showrooms
Het grote gemis bij Willems Veranda’s in het verleden was een goede en efficiënte opvolging. Die vond Ian bij Cleaning Masters. “We stonden in het verleden altijd voor voldongen feiten, er was geen communicatie. Cleaning Masters neemt dit helemaal in handen. Dat hoor ik nu ook van de showroomverantwoordelijken.”
Multidesk
Een groot deel van de opvolging heeft te maken met Multidesk. “Via Multidesk kunnen we heel eenvoudig rapporteren. We gebruiken het online platform om alles op te volgen, maar ook om communicaties uit te sturen naar de juiste personen.”
Normen en waarden
Meesterschap, respect, vertrouwen en familiale nuchterheid: deze waarden wil Multi Masters Group tot bij al zijn klanten brengen. “Al vanaf mijn eerste contact met de inspectie werd het duidelijk: ze dragen deze waarden heel hoog in het vaandel. Ze hebben een duidelijk plan van aanpak. Ik durf zelfs te zeggen dat Cleaning Masters een geoliede machine is.”