Home » Multidesk

Multidesk: onze digitale opvolgings- en communicatietool

Een vlotte communicatie en efficiënte opvolging? We zorgen ervoor. Met Multidesk blijft u altijd en overal op de hoogte van onze werking in uw gebouwen. Onze gebruiksvriendelijke online tool is gemaakt op maat van uw organisatie. Dankzij uw persoonlijke login en wachtwoord hebt u via uw pc, laptop, smartphone of tablet altijd toegang tot een schat aan informatie.

Via de verschillende modules volgt u onze diensten op de voet en bezorgt u ons uw vragen of opmerkingen. Dankzij handige overzichten raadpleegt u planningen, orders, documenten en verslagen in enkele klikken.

Multidesk, het opvolgings- en communicatiesysteem van Multi Masters Group.

Voordelen

  • Vereenvoudigde administratie: alle documenten en verslagen op één plek.
  • Vlotte communicatie: stel uw vragen via het ticketsysteem.
  • Transparantie: raadpleeg de planning.
  • Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk: het dashboard geeft u meteen de meest actuele info.
  • Op uw maat: onze ICT-dienst past de toegang tot de verschillende modules aan volgens uw wensen.

De modules

Standaardmodules

Support tickets

Bezorg uw vragen en opmerkingen

Documenten

Vind alle documenten in één oogopslag,
van verslagen tot productfiches.

QMS

Raadpleeg kwaliteitscontroles in handige verslagen en grafieken.

Takenplanning

Raadpleeg en volg de planning in uw gebouwen tot in detail.

Modules op aanvraag

Pestcontrole

Optimaliseer ongediertebestrijding met gedetailleerde plannen en analyses.

Orders

Bestel eenvoudig producten of extra diensten.

Via Multidesk geef je heel eenvoudig je vragen en opmerkingen door.

Support tickets

Dankzij het ticketsysteem van Multidesk kan u 24/7 een vraag of opmerking indienen via uw tablet, pc, laptop of smartphone. Met deze support tickets kunnen we alle verzoeken efficiënt opvolgen. U kan op eender welk moment nagaan welke stappen wij al hebben ondernomen en wanneer de behandeling is afgerond.

Documenten

Met de module ‘Documenten’ vereenvoudigen we uw administratie. U vindt er alle documenten die gerelateerd zijn aan onze samenwerking. Waar en wanneer u maar wil. En dankzij de handige zoekfunctie gaat alles bovendien razendsnel.

Multidesk bevat een handig kwaliteitscontrolesysteem.

QMS

QMS of Quality Measurement System is het kwaliteitscontrolesysteem van Multi Masters Group. In enkele muisklikken ontdekt u de resultaten van onze kwaliteitsmetingen. Met de gebruiksvriendelijke grafieken ontdekt u evoluties op korte en lange termijn en kunt u vergelijken tussen verschillende gebouwen, verdiepingen, lokalen of voertuigen.

Takenplanning

Om de transparantie van onze dienstverlening te optimaliseren, hebben wij de module ‘Takenplanning’ toegevoegd aan de Multidesk. Hier vindt u op een snelle en overzichtelijke manier welke taken we wanneer bij u komen uitvoeren.

Pestcontrole

Doet u beroep op de afdeling Ongediertebestrijding van Hygi Masters? Dan voegen wij de module ‘Pestcontrole’ toe. Zo bent u voortdurend op de hoogte van onze werkzaamheden. Deze module bevat gedetailleerde grondplannen met de locaties van alle vallen. Voorts vindt u er ook overzichtelijke lokaaslijsten met duidelijke omschrijving van de gebruikte producten, inspectieverslagen en analyses van de vangst.

Orders

Op eenvoudig verzoek voegen we aan onze Multidesk een handige besteltool toe. Hebt u extra diensten nodig? Of wenst u nieuwe producten te bestellen? Met de ‘Orders’-module is het in een paar muisklikken in orde. Wij nemen de bestelling, levering en facturatie op ons. Zo komt u nooit iets tekort.

Geïnteresseerd in onze diensten?

  • Uw persoonsgegevens worden verwerkt wanneer u gebruikmaakt van bovenstaand contactformulier. Voor verdere info over deze verwerking verwijzen we graag naar onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Terug naar boven